Kwaliteitsgarantie
Wij zijn lid van de Nederlandse Vereniging van Gevolmachtigde Assurantiebedrijven (NVGA). Trinitum te Breda voldoet aan de normen en regels van de NVGA en daarmee is de hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor u gewaarborgd.

Wij hebben kwaliteit dan ook hoog in het vaandel staan!


Ga naar de site van de NVGA
Doe ook mee aan ons Klanttevredenheidonderzoek

Over Ons

Wij treden op als gevolmachtigd agent voor een aantal verzekeringsmaatschappijen.

Als volmachtbedrijf is Trinitum een snelle schakel tussen de assurantietussenpersoon en de verzekeringsmaatschappijen. Bij ons zijn allerlei soorten verzekeringen af te sluiten. Naast standaardproducten van verzekeringsmaatschappijen werken wij ook veel met maatwerkproducten. Tevens kunnen wij producten of klantgroepen desgewenst voorzien van een uniek en eigen label.

Meer informatie over deze samenwerking kunt u lezen in de volmachtbrochure van de NVGA.

Bereikbaarheid

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30u tot 17:30u. U belt tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Is er sprake van een calamiteit buiten onze openingstijden? Klik dan hier.

Reactietermijnen

Uw correspondentie beantwoorden wij binnen 10 werkdagen na ontvangst.

Dit geldt voor;

  • Het beantwoorden van uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen
  • Het accepteren van nieuwe verzekering
  • Het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen
  • Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten

Indien wij door omstandigheden niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u hier schriftelijk van op de hoogte stellen.

Vragen

Wanneer u vragen heeft, kunt u het beste eerst contact opnemen met uw verzekeringsadviseur, de gegevens van uw adviseur vindt u op het polisblad of op www.dekeyzer.nl


Vacature(s)

Er zijn momenteel geen vacatures.

Doelgroepen

Doelgroepomschrijving Zakelijke Verzekeringen

Doelgroepomschrijving Particuliere Verzekeringen
 

Fraudebeleid (fraudebestrijding)
 
Klik hier voor ons fraudebeleid.


Privacyverklaring

Trinitum B.V. verwerkt persoonsgegevens over u doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze gegevens zelf aan ons verstrekt, of via de met ons samenwerkende bemiddelaar(s).

Klik hier voor onze privacyverklaring.


Privacyreglement

Bij het adviseren over en het afsluiten van financiële producten of diensten vragen de bij ons aangesloten bemiddelaars veel vertrouwelijke informatie van klanten. Klanten van deze bemiddelaars moeten ervan uit kunnen gaan dat wij op een zorgvuldige wijze omgaan met de informatie die een klant heeft verstrekt en deze informatie niet zonder de uitdrukkelijke toestemming van de klant wordt gedeeld met anderen.

Klik hier voor ons privacyreglement.


Klachtenproccedure Trinitum B.V.

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en onze dienstverlening aan uw verwachtingen te laten voldoen. In het geval u niet tevreden bent over onze dienstverlening kunt u een klacht bij ons indienen. Alle klachten worden behandeld volgens onze klachtenprocedure.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op drie verschillende manieren aan ons kenbaar maken:

  • Online
    Maak hiervoor gebruik van het klachtenformulier
  • Schriftelijk
    Stuur uw schriftelijke klacht voorzien van eventuele documentatie naar:
    Trinitum B.V.
    t.a.v. de directie
    o.v.v. Klacht
    Postbus 4670
    4803 ER  Breda
  • Telefonisch
    Op werkdagen tussen 8.30 uur -17.00 uur kunt u bellen naar 076-533 3560

Welke gegevens zijn noodzakelijk?

Geef bij uw melding duidelijk aan waar uw klacht over gaat en wat volgens u een passende oplossing is. Wij kunnen uw klacht dan het beste in behandeling nemen en volgens onze klachtenregeling afhandelen.

De volgende zaken willen wij graag van u weten:

  • Naam en adres
  • Telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent
  • Uw polis- of dossiernummer
  • Een omschrijving van uw klacht
  • Eventuele documentatie om uw klacht te onderbouwen
Wat kunt u daarna van ons verwachten?

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging. Uw klacht zal doorgestuurd worden naar de betreffende verantwoordelijke voor de kwaliteitsaspecten van onze organisatie.

Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht sturen wij u een schriftelijk inhoudelijke reactie. Wanneer wij deze in het weekend of op een feestdag ontvangen, gaat de termijn in op de eerstvolgende werkdag.
Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Wanneer deze termijn niet gehaald wordt, zullen wij u hierover uiteraard informeren.
De door u verstrekte informatie zal zorgvuldig en vertrouwelijk worden behandeld.

Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht?

Wanneer ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u binnen drie maanden een klacht indienen bij:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
info@kifid.nl
www.kifid.nl


Klachtenformulier

Trinitum
Wilhelminapark 25
4818 SL Breda

Tel. (schade) 076 - 5 333 580
Tel. (algemeen)  076 - 5 333 560

Contact
 


Klik hier voor medewerkers
Onze website plaatst geen tracking cookies. Geïntegreerde (social) media als Facebook, YouTube of AddThis kunnen bij gebruik ervan dat wel doen.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat door een website op uw apparaat (computer, tablet of mobiele telefoon) wordt geplaatst.

Hoe wij cookies gebruiken

Wij plaatsen uitsluitend functionele cookies voor een optimale werking van de website. Bij uw volgende bezoek worden de cookies gebruikt om u te herkennen en dat maakt een volgend bezoek aan onze website gemakkelijker.

Cookies van derden

Bij de cookies die via onze website worden geplaatst, kunnen cookies van andere partijen zitten. Deze cookies meten bijvoorbeeld het gebruik van onze website. Deze zogenaamde statistische cookies geven ons inzichten waarmee wij onze website vervolgens verder kunnen optimaliseren om zo de gebruikerservaring van bezoekers te verbeteren. Deze inzichten gebruiken wij uitsluitend ten behoeve van onszelf en er worden geen gegevens gedeeld met derden zoals bijvoorbeeld Google.

Verder treft u buttons aan van bijvoorbeeld Addthis, Facebook, Twitter of LinkedIn. Met deze buttons kunt u informatie van onze website delen. Ook is het mogelijk dat er video's van YouTube op onze website staan of applicaties van andere partijen. Hiervoor worden cookies geplaatst vanuit deze (social) media. Wij hebben daar geen invloed op. Wilt u hier meer over weten? Lees dan de privacyverklaringen van deze (social media)kanalen. Daarin staat wat zij met de (persoons)gegevens doen die zij via dit soort cookies verwerken.

Uitschakelen cookies

U kunt het gebruik van cookies uitschakelen. Let erop dat u de instellingen apart voor elke browser en apparaat dat u gebruikt moet aanpassen. Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser.

Wees u ervan bewust dat als u geen cookies wilt, wij niet meer kunnen garanderen dat onze website helemaal goed werkt. Het kan zijn dat enkele functies van de site verloren gaan.

Slotopmerkingen

Wij zullen deze verklaring af en toe aan moeten passen, omdat bijvoorbeeld onze website of de regels rondom cookies wijzigen.

Top